Dropshipping? Sprawdź, od kogo kupujesz przez internet i jakie przysługują ci prawa konsumenckie
USTAWOWE WAKACJE KREDYTOWE - Poradnik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Uwaga na oszustwa związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)
Porady dla konsumentów - narzędzia do samodzielnego korzystania
Zasada „dowód za narty” wciąż aktualna. Ustrzeż się przed kradzieżą tożsamości
Gdzie oddać stary sprzęt elektryczny – kontrola inspekcji handlowej
WCZEŚNIEJSZA SPŁATA KREDYTU KONSUMENCKIEGO – wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
Biedronka: szkolenie i voucher rabatowy – wykonanie decyzji UOKIK
Energetyczne Centrum S.A. ogłosiło upadłość i nie sprzedaje już prądu i gazu
CENTRUM MEDYCZNE REHABILITACJI I FIZJOTERAPII (DAWNIEJ MEDICALM2) - POSTĘPOWANIE
Dzisiaj jest Dzień Seniora. Oszukane osoby starsze mogą skorzystać z darmowej pomocy prawnej
Komunikat dla Członków SKOK „Skarbiec” w upadłości z siedzibą w Piekarach Śląskich
Komitet Społeczny Rady Ministrów o działaniach na rzecz ochrony konsumentów
Jak nie łamać prawa: Rynek wodno-kanalizacyjnyŚwiatowe Dni Młodzieży – pobierz poradnik Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówSześć zasad dla kupujących na wyprzedażach
Nieskradzione.pl - ogólnopolska akcja edukacyjna zainicjowana przez Biuro Informacji Kredytowej oraz Komendę Główną Policji. Kampania TOE i URE Wybierz Mądrze
Upadłość konsumencka – Poradnik Ministerstwa Sprawiedliwości
Kampania promująca uczciwe praktyki sprzedawców energii elektrycznej.
Urząd Komunikacji Elektronicznej ostrzega - Jak rozpoznać kosztownego sms-a
III ETAP wyłączenia sygnału analogowego w województwie śląskim
Biura Obsługi Klienta:
Adres | Telefon |
ul. Jana Sączewskiego 6 | +48 32 368-07-00 do 02 |
ul. Ignacego Krasickiego 17 |
+48 32 368-08-00 do 01 |